diumenge, 25 de desembre del 2016

Fa temps.

Fa temps que no publico res aquí. Amb això de les xarxes (facebooks varis ) he oblidat que hi han formes més lentes de explicar el que faig. La veritat és que les xarxes enganxen com a teles d'aranya. Ho reconec : em diverteixen .
En aquests mesos no he tingut descans, tan les mans com el cap no paren de fer feina. Les classes, el museu i Inhala Exhala ocupen les hores i el taller. Els tres aspectes del meu treball em donen grans satisfaccions entre d'altres la de conèixer gent molt interessant . Des d' artistes que utilitzen els teixits com a medi a dissenyadores de vestuari. Estilistes de vocació i estudiants de moda. Fins i tot erudites del teixits antics !!
Com m'agrada el meu treball!!
( Les fotos són: en una xerrada a la Fundació Pineda dins les jornades de Moda ética. Una de les fotos de la última col.lecció d'Inhala Exhala amb una joia de l'Anna Panyella. I durant una sessió de disseny d'un model per una estimada amiga)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada